Molenwater 47 te Middelburg  |  Routebeschrijving
A A

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Onze praktijk beschikt over een klachtenformulier. U kunt dit opvragen bij de assistente.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 – 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden op www.skge.nl.

Actueel

10/10

Bereikbaarheid vrijdag 18 oktober 2019
In verband met onderhoud aan het electriciteitsnet is onze praktijk vrijdag 18 oktober vanaf 12 uur tot mogelijk 14 uur ...

Lees meer
08/10

Griepvaccinaties
Nu het herfstseizoen weer aangebroken is, is het ook weer tijd voor de griepvaccinaties. De uitnodigingsbrieven zijn ree...

Lees meer
Archief