Molenwater 47 te Middelburg  |  Routebeschrijving
A A

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Onze praktijk beschikt over een klachtenformulier. U kunt dit opvragen bij de assistente.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 – 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden op www.skge.nl.

Actueel

29/12

Inschrijven in de praktijk
Met ingang van 01-01-2021 nemen wij nieuwe patiënten aan, die woonachtig zijn in postcodegebied 4331, en nog geen huisa...

Lees meer
10/12

Verandering in uw gegevens
Wilt u zo vriendelijk zijn bij het veranderen van uw gegevens zoals adres, telefoonnummer of verzekering, dit aan ons do...

Lees meer
Archief